عکس هایی از شخصیت های بازی پوکمون در طبیعت

  • [unable to retrieve full-text content]

[ یک شنبه 28 شهريور 1395 ] [ 23:11 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

برقراری تماس تلفنی تنها با یک اشاره به کمک بند هوشمند Sgnl

برقراری تماس تلفنی تنها با یک اشاره به کمک بند هوشمند Sgnlپریا و میترا

  • برقراری تماس تلفنی تنها با یک اشاره به کمک بند هوشمند Sgnlپریا و میترا

    سایت تفریحی و سرگرمی : پریا و میترا

    بند هوشمند Sgnl

    ۲۸ شهریور ۹۵ ساعت ۱۷:۱۶

    در گجت تی وی

    2 بازدید

    این روزها شاهد معرفی گجت های جالب با ایده‌های جذاب هستیم. بند هوشمند Sgnl یکی از این گجت هاست که به تازگی معرفی شد و با استفاده از آن امکان برقراری تماس تنها با یک انگشت میسر می‌شود. این بند هوشمند با نصب شدن بر روی ساعت شما و با استفاده از سیستم بلوتوث و ویبره، امکان برقراری تماسی آسان را فراهم می‌کند. در ویدیوی زیر چگونگی عملکرد بند هوشمند Sgnl را مشاهده می‌کنیم.

    ویدیویی از نحوه کارکرد بند هوشمند Sgnl


[ یک شنبه 28 شهريور 1395 ] [ 22:51 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

ژاک شیراک در بیمارستان بستری شد

ژاک شیراک در بیمارستان بستری شد - پارس کلوپ

  • ژاک شیراک در بیمارستان بستری شد - پارس کلوپ

    پارس کلوپ :

    ژاک شیراک رئیس‌جمهور سابق فرانسه به دلیل عفونت ریوی در بیمارستانی در پاریس بستری شد.

     به گزارش مشرق، خانواده «ژاک شیراک» رئیس‌جمهور سابق فرانسه امروز یکشنبه از بستری شدن ژاک شیراک در بیمارستانی در پاریس به دلیل عفونت ریوی خبر دادند.

    ژاک شیراک سیاستمدار فرانسوی است که از 17 مه 1995 تا 16 مه 2007 عهده‌دار مقام ریاست جمهوری فرانسه بود.

    وی از سال 1974 تا 1976 و از 1986 تا 1988 نخست‌وزیر فرانسه و از سال 1977 تا 1995 شهردار پاریس بوده‌است.

    شیراک طی سال‌های 1974 تا 1976 و 1986 تا 1988 نخست‌وزیر این کشور بود.

    نیمه شب 16 مه 2007 وی سمت خود را به نیکلا سارکوزی واگذار کرد.

    مطالب ویژه و مشابه


[ یک شنبه 28 شهريور 1395 ] [ 22:28 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید شروین کشفی بنام یه ساعت

دانلود آهنگ جدید شروین کشفی بنام یه ساعت


[ یک شنبه 28 شهريور 1395 ] [ 21:34 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

همسایۀ ایران در حال ساخت یک سایت اتمی جدید است

همسایۀ ایران در حال ساخت یک سایت اتمی جدید استپریا و میترا

  • همسایۀ ایران در حال ساخت یک سایت اتمی جدید استپریا و میترا

    براساس تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از سوی کارشناسان دفاعی غرب، پاکستان احتمالا در حال ساخت یک سایت جدید غنی سازی اورانیوم است.

    همسایۀ ایران در حال ساخت یک سایت اتمی جدید است به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ براساس تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از سوی کارشناسان دفاعی غرب، پاکستان احتمالا در حال ساخت یک سایت جدید غنی سازی اورانیوم است.

    ساخت این سایت جدید در مرکز تحقیقات هسته‌ای “کاهوتا” در 30 کیلومتری شرق اسلام آباد شواهدی را افشا می کند که چگونه پاکستان به دنبال ارتقای زرداخانه اتمی خود است.
     
    تحلیلگران دفاعی موسسه اطلاعاتی HIS Jane انگلیس با استفاده از تصاویر ماهواره ای گرفته شده از سوی پایگاه فضایی و دفاعی ایرباس در 28 دسامبر 2015 و 18 آوریل 2016 به این مطالب دست پیدا کرده و می گویند این کشور احتمالا در حال ساخت یک سایت جدید اتمی است.
     
    پاکستان که در سال 1998 برای نخستین بار آزمایشات اتمی انجام داد احتمالا 120 سلاح اتمی دارد و بیشتر از هند، اسرائیل و کره شمالی است.

     در گزارش 2015 “مرکز استیمسون و صلح بین المللی کارنگی اندومنت” آمده است که پاکستان احتمالا می تواند در یک سال 20 کلاهک تولید کند و به سومین کشور بزرگ اتمی در یک دهه بدل شود.
     
    پاکستان در حال حاضر به دنبال پیوستن به گروه تامین کنندگان اتمی با 48 عضو است که پیوستن به آن به جلوگیری از گسترش سلاح‌های اتمی به وسیله کنترل صادرات مواد، تجهیزات و فناوری اتمی کمک می کند.

    منبع:ایسنا
    انتهای پیام/


[ یک شنبه 28 شهريور 1395 ] [ 15:14 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

خانم بازیگر در تصادف جان کارگر شهرداری را گرفت+ عکس

خانم بازیگر در تصادف جان کارگر شهرداری را گرفت+ عکس - پارس کلوپ

  • خانم بازیگر در تصادف جان کارگر شهرداری را گرفت+ عکس - پارس کلوپ

    پارس کلوپ :

    خودروی ۲ بازیگر تلویزیون‌ زمانی که با سرعتی سرسام‌آور در بزرگراه حکیم در حرکت بود ناگهان از مسیر خارج شد و حادثه مرگباری را رقم‌ زد.

    خودروی ۲ بازیگر تلویزیون‌ زمانی که با سرعتی سرسام‌آور در بزرگراه حکیم در حرکت بود ناگهان از مسیر خارج شد و حادثه مرگباری را رقم‌ زد. این حادثه حدود ساعت 3 صبح دوشنبه گذشته رخ داد. آن روز کارگران شهرداری با استفاده از تانکر مجهز به چراغ گردان در حال آبیاری فضای سبز اطراف اتوبان حکیم بودند.یکی از کارگران چند متر دورتر از تانکر در حالی‌که چراغ راهنما در دست و لباس شب‌نما به تن داشت به رانندگان عبوری علامت می‌داد که مراقب باشند و بقیه کارگران نیز در حال آبیاری بودند اما در همین هنگام بود که حادثه هولناکی رخ داد.

    یک دستگاه خودروی 206 در حالی‌که با سرعت سرسام‌آوری در مسیر شرق به غرب اتوبان و در لاین وسط در حرکت بود، پس از عبور از خروجی آزادگان ناگهان از مسیر خارج شد و به سمت کارگران شهرداری رفت. این حادثه آنقدر سریع رخ داد که 2 نفر از کارگران فرصت پیدا نکردند خود را نجات دهند و در نهایت خودروی 206 پس از تصادف با 2 کارگر افغان با شدت به گاردریل کنار اتوبان برخورد کرد و پس از تخریب گاردریل متوقف شد. در آن لحظه کسی خبر نداشت که سرنشینان 206 زن و مردی هستند که هر دو از بازیگران معروف تلویزیون به شمار می‌روند.

    kargar.jpg

    کارگران دیگر با دیدن این صحنه به کمک همکارانشان شتافتند اما یکی از آنها به نام ذبیح‌الله بیهوش شده بود و دیگری از درد به‌ خود می‌پیچید. لحظاتی بعد تیم‌های اورژانس و پلیس راهور که در جریان حادثه قرار گرفته بودند راهی محل حادثه شدند. 2 کارگر افغان به همراه بازیگران جوان به بیمارستان منتقل شدند اما 2 ساعت تلاش پزشکان برای نجات ذبیح‌الله و احیای قلبی او بی‌فایده بود و در نهایت این جوان افغان جانش را از دست داد.

    این در حالی بود که همکار او به‌دلیل شکسته‌شدن مهره‌های کمر و آسیب‌دیدن ریه به اتاق عمل منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. ماجرای این تصادف اما زمانی عجیب‌تر شد که مأموران پلیس پس از گرفتن تست الکل از هر دو سرنشین خودروی 206 اعلام کردند که زن جوان با هویت «غ.‌ح» در حالت عادی نبوده و مشروبات الکلی مصرف کرده است.

    این در حالی بود که طبق بررسی‌های پلیس، خودروی 206 متعلق به بازیگر مرد به نام «م.ح» بود اما طبق گفته شاهدان و کارگرانی که از نزدیک صحنه تصادف را دیده بودند، راننده خودرو در لحظه تصادف زن جوان بوده است.با مرگ کارگر افغان، شهرداری منطقه 6 نیز وارد ماجرا شد و نماینده حقوقی شهرداری به طرح شکایت از مسببان این حادثه پرداخت.

    به گفته مجید رسولی شهردار ناحیه 6 منطقه 6 تهران، گزارش پلیس از صحنه حادثه نشان می‌دهد که کارگران شهرداری تمامی نکات و دستورالعمل‌های ایمنی از جمله استفاده از چراغ‌گردان، چراغ راهنما، لباس شب‌نما و … را رعایت کرده بودند و به همین دلیل بخش حقوقی شهرداری به‌شدت پیگیر ماجراست و به مرجع قضایی نیز شکایت کرده است.

    به گفته وی، متأسفانه در این حادثه یکی از کارگران زحمتکش شهرداری جانش را از دست داد و دیگری نیز تحت درمان است که شهرداری پیگیر مراحل درمان اوست و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

     * این خبر از سایت خبری ایسنا منتشر شده است و پورتال خبری سیمرغ صحت این خبر را تایید یا تکذیب نمیکند با به دست آمدن خبرهای تکمیلی و تایید شده خبر تکمیلی را منتشر خواهیم کرد .

    منبع: ایسنا

    مطالب ویژه و مشابه


[ یک شنبه 28 شهريور 1395 ] [ 14:29 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید علی آقادادی بنام تمومش کن

دانلود آهنگ جدید علی آقادادی بنام تمومش کن


[ یک شنبه 28 شهريور 1395 ] [ 13:53 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

مرگ کارگر شهرداری در تصادف با خودروی بازیگر معروف

مرگ کارگر شهرداری در تصادف با خودروی بازیگر معروف

  • مرگ کارگر شهرداری در تصادف با خودروی بازیگر معروف

    رها نیوز:

    این خودرو پس از برخورد به کارگران فضای سبز شهرداری، جان یکی از آنها را گرفت و دیگری را راهی بیمارستان کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که بررسی های پلیس نشان می دهد یکی از بازیگران در حالت عادی نبوده است. این حادثه حدود ساعت 3صبح دوشنبه گذشته رخ داد. آن روز کارگران شهرداری با استفاده از تانکر مجهز به چراغ گردان در حال آبیاری فضای سبز اطراف اتوبان حکیم بودند. یکی از کارگران چند متر دورتر از تانکر درحالی که چراغ راهنما در دست و لباس شب نما به تن داشت به رانندگان عبوری علامت می داد که مراقب باشند …

    مهمترین خبرهای حوادث


[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 18:49 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

افسانه بایگان, محمدرضا شریفی نیا و فرهاد اصلانی در اکران فیلم هیهات

افسانه بایگان, محمدرضا شریفی نیا و فرهاد اصلانی در اکران فیلم هیهات

  • افسانه بایگان, محمدرضا شریفی نیا و فرهاد اصلانی در اکران فیلم هیهات
    afsaneh_baygan.jpg

    سلامت و پزشکی

    اکران خصوصی فیلم ”هیهات” با حضور افسانه بایگان, محمدرضا شریفی نیا و فرهاد اصلانی برگزار شد.

    اکران خصوصی فیلم ”هیهات” در تالار ایوان شمس برگزار شد.

    نویسنده و کارگردان این فیلم دانش اقباشاوی، هادی ناییجی، هادی مقدم‌ دوست و سید روح‌ الله حجازی می باشند.

    در اکران این فیلم افسانه بایگان, محمدرضا شریفی نیا و فرهاد اصلانی حضور داشتند.

    افسانه بایگان در اکران فیلم هیهات

    افسانه بایگان در اکران فیلم هیهات

    محمدرضا شریفی نیا در اکران فیلم هیهات

    محمدرضا شریفی نیا در اکران فیلم هیهات

    فرهاد اصلانی در اکران فیلم هیهات

    فرهاد اصلانی در اکران فیلم هیهات

    تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
    اختصاصی سیمرغ


[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 18:30 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

برده جنسی داعش سفیر حسن‌نیت سازمان ملل شد

برده جنسی داعش سفیر حسن‌نیت سازمان ملل شد

  • برده جنسی داعش سفیر حسن‌نیت سازمان ملل شد

    یک زن ۲۳ ساله ایزدی که از بردگی گروه تروریستی داعش آزاد شده است، سفیر حسن‌نیت سازمان ملل در امور حفظ کرامت بازماندگان قاچاق انسان شد.

    برده جنسی داعش سفیر حسن‌نیت سازمان ملل شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، یک زن جوان ایزدی که مدتی پیش از بردگی جنسیِ داعش گریخته بود، به عنوان سفیر حسن‌نیت سازمان ملل در امور حفظ کرامت بازماندگان قاچاق انسان انتخاب شده است.

    داستان وحشتناک نادیا مُراد باسی طه، زن ۲۳ ساله عراقی، از ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ آغاز شد.

    تروریست‌ها با حمله به روستای محل سکونت نادیا نزدیک شهر سنجار، صدها مرد، از جمله شش برادر او، را کشتند و شماری از زنان روستا را ربودند.

    تروریست‌های سپس او را به موصل، پایتخت خود‌خواندۀ داعش در عراق، منتقل و در آنجا به این زن ۲۳ ساله تجاوز کردند.

    نادیا که بعد از حدود سه ماه اسارت و بردگی جنسی موفق شد فرار کند، در طول این مدت بارها میان تروریست‌ها خرید و فروش شده است.

    این دختر ایزدی بعد از فرار از چنگال داعش به شهر اشتوتگارت در آلمان رفت و در آنجا تحت مداوا قرار گرفت؛ وی سپس به آمریکا رفت تا برای آگاه کردن افکار عمومی دربارۀ جنایت‌های داعش علیه زنان ایزدی و حمایت از پایان یافتن قاچاق انسان فعالیت کند.

    دولت عراق اوایل سال جاری میلادی نادیا را به خاطر فعالیت‌هایش به عنوان نامزد جایزۀ صلح نوبل ۲۰۱۶ معرفی کرد؛ نهاد مبارزه با مواد مخدر و جنایت سازمان ملل جمعه (۲۶ شهریور) نادیا را به سمت سفیر حسن‌نیت در امور حفظ کرامت بازماندگان قاچاق انسان برگزید.

    یوری فدوتوف، رئیس این نهاد سازمان ملل، گفت: «انتخاب نادیا به سمت سفیر حسن‌نیت سازمان ملل فرصتی منحصر بفرد را رقم زده تا از دیگران بخواهیم در مبارزه با قاچاق انسان به ما ملحق شوند.»

    سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این نخستین بار است که بازماندۀ فجایع این چنینی به این موقعیت نائل می‌شود.»

    نادیا در مقر سازمان ملل گفت تروریست‌های به هر شکلی که می‌خواستند از او سوء استفاده می‌کردند.

    این زن ایزدی ۲۳ ساله افزود: «من در آنجا تنها نبودم اما شاید خوش شانس بودم که توانستم راهی برای فرار پیدا کنم، بسیاری نتوانسته‌اند از دست داعش فرار کنند.»

    وی همچنین خواستار آزادی سه هزار و ۲۰۰ زن و دختر ایزدی شد که در حال حاضر به عنوان بردۀ جنسی در دست داعش اسیر هستند.

    تروریست‌های داعش در حمله به سنجار هزاران ایزدی را قتل عام کرده و به بردگی گرفتند؛ سازمان ملل اعلام کرد در این حمله حدود پنج هزار مرد ایزدی کشته شدند و هزاران نفر دیگر، که بیشترشان زن و کودک بودند، به اسارت گرفته شدند.

    انتهای پیام/


[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 18:10 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

اعلام برنامه سخنرانی‌های جشنواره فیلم «مقاومت» در پردیس ملت

اعلام برنامه سخنرانی‌های جشنواره فیلم «مقاومت» در پردیس ملت


[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 17:53 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

آتش زدن پدر با بنزین به خاطر یک دختر

آتش زدن پدر با بنزین به خاطر یک دختر

  • آتش زدن پدر با بنزین به خاطر یک دختر

    رها نیوز:

    رها نیوز: پسر جوان وقتی پدرش با ازدواجش مخالفت کرده و خودرو او را گرفته بود، هنگام آتش زدن خودرواش پدرش را نیز به آتش کشید و او را به قتل رساند. ساعت 4 صبح اول مرداد از طریق مرکزفوریت های پلیسی 110 وقوع آتش سوزی در منطقه یافت آباد – خیابان زندیه به کلانتری151 یافت آباد اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسیهای اولیه مشخص شد جوانی به نام فرامرز 24 ساله به انگیزه اختلاف خانوادگی اقدام به ریختن بنزین روی یک دستگاه خوردو پژو 206 و آتش زدن آن کرده که پدرش به هویت محمود 46 …

    class = “khf_td_fixed”>

    دریافت خبر :

    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲

    منبع خبر :
    طبقه بندی خبر :

    مهمترین خبرهای حوادث


[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 17:37 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

لوکس‌ترین هتل کره شمالی +عکس

لوکس‌ترین هتل کره شمالی +عکس

  • لوکس‌ترین هتل کره شمالی +عکس
    57351864.jpg

    سلامت و پزشکی

    لوکس‌ترین هتل کره شمالی با وجود 6 ستاره بودنش در پایگاه اینترنتی «تریپ ادوایزر» به شدت مورد انتقاد گردشگران قرار گرفته است.

     به نقل از دیلی‌میل نوشت: ده‌ها گردشگر عصبانی تنها هتل 6 ستاره کره شمالی را به خاطر داشتن شرایط «شبه‌زندان» سخت مورد انتقاد قرار داده‌اند.در صفحه مربوط به هتل «ریانگ گانگِ» پیونگ یانگ – که محلی‌ها آن را یک ساختمان درجه یک توصیف می‌کنند – در پایگاه اینترنتی تریپ ادوایزر، 31 نقد نوشته شده که غالب آن‌ها انتقاد جدی بوده است.

    گردشگران کره شمالی اگر قصد اقامت در یک هتل لوکس دیگر در این کشور را داشته باشند، تقریبا گزینه‌ای ندارند چراکه تنها هتل دیگر لوکس این کشور هتل ریوگ یونگِ کیم جونگ اون است که همچنان پس از گذشت 29 سال از آغاز پروژه افتتاح نشده است.

    سایمون رایدر در ماه مه سال 2012 میلادی در هتل ریانگ گانگ اقامت داشت. او می‌نویسد: «تخت‌ها آنقدر سفت هستند که فکر کردم خوابیدن روی زمین برایم راحت‌تر باشد… سیفون دستشویی را کشیدم و آب روی پایم پاشید..»

    یکی گردشگر اهل آفریقای جنوبی نیز نوشت: «هتل کلاسیک به سبک شوروی، تاریک و نورپردازی افتضاح، تخت‌هایی به سختیِ سنگ، غذای مزخرف، آب گرم هم همیشه نیست … تازه این‌ها موارد خوب آن هتل بودند.»

    57351864.jpg
    لوکس‌ترین هتل کره شمالی-1

    57351866.jpg
    لوکس‌ترین هتل کره شمالی-2

    57351865.jpg
    لوکس‌ترین هتل کره شمالی-3

    57351867.jpg
    لوکس‌ترین هتل کره شمالی-4

    57351868.jpg
    لوکس‌ترین هتل کره شمالی-5

    57351869.jpg
    لوکس‌ترین هتل کره شمالی-6

    57351870.jpg
    لوکس‌ترین هتل کره شمالی-7

    57351871.jpg

    لوکس‌ترین هتل کره شمالی-8

    منبع: فرادید


[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 16:46 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

عوامل مهم برای ایجاد دردهای مزمن شکم

عوامل مهم برای ایجاد دردهای مزمن شکم

  • عوامل مهم برای ایجاد دردهای مزمن شکم

     88014342_xs

    برخی افراد علل مهم ایجاد دردهای گوارشی در بانوان را مشکلات زنانه میدانند در صورتی که اختلالات مزمن گوارشی می توانند زمینه ساز درد شکم و لگن باشند با انجام سونوگرافی و انجام آزمایشات مختلف می توانید علت این عارضه را تشخیص دهید مشکلات رحم و لوله و تخمدان،پارگی کیست‌های دستگاه گوارش،مشکلات سیستم ادراری و بسیاری اختلالات دیگر می توانند باعث ایجاد درد شکم باشند.

    یکی از شایع ترین موارد مراجعه بیماران به مراکز اورژانس، دردهای حاد و شدید شکمی یا لگن است که در مواردی با خطر مرگ همراه است.
    گاهی این دردها در بین زنان با مشکلات دستگاه تولید مثل اشتباه گرفته می شود.

    دکتر ملیحه میرشه پناه جراح ومتخصص زنان معتقد است ، با شناخت علل و علایم و مراجعه به موقع به مراکز درمانی می‌توان از پیشامدهای ناگوار جلوگیری کرد. وی در ادامه چنین می گوید: این دردها از نظر منشأ به موارد زیر تقسیم می‌شود:

    دستگاه گوارش
    – شایع ترین دلیل آپاندیسیت حاد است.
    -پارگی معده یا روده که به طور شایع به دلیل زخم کنترل نشده درمان نشده معده یا روده است.
    -انسداد روده به دلیل پیچ خوردگی روده یا سرطان یا توده‌های خوش خیم دستگاه گوارش یا جسم خارجی (وجود تعداد زیاد انگل روده‌ای که بسیار نادر است)

    پارگی کیست‌های دستگاه گوارش
    -التهاب حاد کیسه صفرا
    – ضربه‌هایی که به ناحیه شکم و لگن وارد می شود. ممکن است جراحت به صورت باز ایجاد شود مثل ضربه چاقو و یا به صورت بسته باشد و اعضای داخلی آسیب ببیند مانند صدمات ناشی از تصادفات و … که می‌‌تواند به پارگی احشای داخلی مثل طحال و کبد منجرشود.
    -از دیگر موارد شایع دردهای شکمی که به طور عمده به صورت قولنجی است مسمومیت غذایی و اسهال عفونی است.

    سیستم ادراری
    -التهاب و عفونت حاد مجاری ادراری (کلیه – مثانه) که با علایم تکرر ادرار، سوزش و درد موقع ادرار و گاهی تب و درد ناحیه پشت (زاویه بین دنده و مهره) همراه است.
    -سنگ مجاری ادراری علاوه بر علایم مذکور، درد فوق العاده شدیدی ایجاد می کند، به طوری که فقط به مخدرهای قوی پاسخ می‌دهد و ممکن است در ادرار بیمار خون مشاهده شود؛ این امر عموما ناشی از دفع سنگ کلیه یا مثانه است.

    رحم و لوله و تخمدان
    – این دردها بیشتر در ناحیه زیر ناف و لگن است.
    – شایع ترین علل آن مربوط به مسائل بارداری است. مثل شروع زایمان ، سقط و پارگی رحم حامله در مواردی که حاملگی قبلی با سزارین ختم شده باشد.
    حاملگی خارج از رحم (به جای آن که بارداری در داخل رحم باشد، در فضای لوله یا تخمدان و یا داخل لگن خارج از رحم اتفاق می افتد و جزو موارد بسیار اورژانسی است و در صورت عدم رسیدگی و درمان به موقع می تواند به مرگ بیمار منجرشود.)
    – یکی دیگر از موارد شایع کیست های تخمدان است که ممکن است پاره شده یا دور پایه خود پیچ خورده باشد.
    – انفارکتوس و نکروز حاد میوم های رحمی که جزو غدد خوش خیم است و علایم آن شبیه آپاندیسیت حاد است و به جز مسکن هیچ درمانی لازم ندارد.
    -PID یا التهاب های عفونی لگنی که می تواند با یک عفونت حاد یا مزمن مجاری تناسلی(رحم – لوله تخمدان) ایجاد شود.
    علاوه بر درد شدید لگنی ، ترشح فراوان و چرکی رحم و گاهی تب نیز وجود دارد.
    در کلیه موارد یادشده بیمار باید فوراً به نزدیک ترین مرکز اورژانس مراجعه کند.

    روزنامه خراسان

    لینک مطلب


[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 16:12 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

دانلود بازی Tempest نبرد دریایی برای کامپیوتر

دانلود بازی Tempest نبرد دریایی برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Tempest نبرد دریایی برای کامپیوتر

    Tempest بازی اکشن RPG جدیدی است که توسط HeroCraft برای کامپیوترعرضه شده است. فکر می کنید بتوانید مشهورترین دزد دریایی جهان شوید؟ اگر آماده سیر و سفر در اقیانوس ها هستید، کشتی تان را آماده کنید. نیاز به یکسری خدمه دارید که به شما در طی سفرتان به مناطق خطرناک کمک کنند. توسعه دهندگان بازی بیشتر از هر چیزی بر جنگ های دریایی تمرکز کرده اند.قبل از انجام هر کاری باید کشتی تان را با آیتم هایی همچون اسلحه مجهز کنید. دزدهای دریایی دیگری نیز وجود دارند که همچون شما آزادانه در اقیانوس ها می گردند. اگر بتوانید قدرتمند ترین کشتی را بسازید آن ها از شما خواهند ترسید. زمانی که در Tempest وارد جنگی می شوید، باید بر تخریب هرچه سریع تر کشتی دشمن تمرکز کنید. اگر قادر به انجام این کار نباشید، نبردهای نفر به نفر آغاز می شوند. بنابراین باید برای غارت آسانتر نبرد را در چند دقیقه به اتمام برسانید.

    عکس دانلود بازی tempest-www-freegames-ir

    دانلود بازی Tempest برای PC

    بازیکنان می توانند غنائمی که به چنگ آورده اند را برای بدست آوردن پول بیشتر بفروشند. می توانید کشتی تان را با پول سفارشی سازی کنید تا از قبل قدرتمند تر شوید. به یاد داشته باشید که دشمنان شما نیز در آینده کشتی هایی قوی تر خواهند داشت. بنابراین باید سعی کنید که کشتی بهتر از آن ها بسازید. نقشه ای با جزئیات در بازی وجود دارد که می توانید هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید. نقشه بازی سه بعدی بوده و شامل جزئیات کامل در رابطه با مکان ها است. همچنین در Tempest هیولاهای دریایی منتظر شما هستند. Kraken و Leviathan دو عدد از خطرناک ترین هیولاهای دریایی در این داستان هستند که به دفعات با آن ها روبرو خواهید شد. اگر آماده نبرد با آن ها نشوید، کشتی تان را نابود خواهند کرد.

    برخی از ویژگی های بازی:

    تبدیل به مشهورترین دزد دریایی تاریخ شوید

    کشتی خودتان را با پولی که به دست می آورید بسازید تا آزادانه در اقیانوس پرسه بزنید

    با استفاده از تجهیزات جدید در فروشگاه بازی کشتی تان را سفارشی سازی کنید

    با هیولاهای دریایی غول پیکر همچون Leviathan و Kraken روبرو شوید.

    حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

    OS: Windows XP SP3
    Processor: 2 GHz Dual Core
    Memory: 2 GB RAM
    Graphics: Hardware Accelerated Graphics
    DirectX: Version 9.۰
    Storage: 500 MB Available Space

    اسکرین شات از محیط بازی:

    نوشته دانلود بازی Tempest نبرد دریایی برای کامپیوتر اولین بار در پدیدار شد.


[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 14:17 ] [ Raha_Tours ]
[ ]