اطلاعات کلی در مورد کشور تایلند

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند (نام قبلی سیام) کشوری در جنوب شرقی آسیا (۱۵ درجه شمالی و ۱۰۰ درجه شرقی - نیمکره شمالی) واقع شده است. این کشور با میانمار (برمه) از سمت شمال غربی، لائوس از شمال شرقی، کامبوج از جنوب شرقی و مالزی از جنوب هم مرز است.  مساحت کشور تایلند برابر با ۵۱۳ هزار کیلومتر مربع است حدود ۶۴ میلیون نفر را در خود جای داده‌است. پایتخت تایلند شهر بانکوک است که در واقع پرجمعیت‌ترین شهر این کشور نیز محسوب می‌شود.

تقسیمات و  شهرهای مهم کشور:

تایلند کشوری با نظام پادشاهی است که ۷۶ استان را در خود جای داده است. بانکوک پایتخت این کشور دارای جمعیتی برابر با  5,692,284 نفر است. مهمترین شهرهای تایلند عبارتند از: بانکوک، پاتایا، کرابی، پوکت و چیانگ مای، ناخون راتچاسیما، ساموت پراکان، خن کائن و نونتابوری.

بهترین زمان سفر به تایلند:

بهترین زمان برای سفر به تایلند بین نوامبر و مارس است، زمانی که آب و هوا در تایلند در حد معتدل خود قرار دارد و می‌توانید از ساحل بهترین استفاده را ببرید (اگر چه بهترین زمان برای بازدید از کوساموی بین ماه‌های ژوئن تا سپتامبر است). نوامبر تا مارس، دور اصلی جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای در تایلند است. اوج سفرهای توریستی بین ماه‌های نوامبر تا اواخر ماه مارس است و ماه‌های آگوست و جولای نیز در واقع موج دوم سفرهای گردشگری محسوب می‌شوند. در این زمان قیمت تورها افزایش میابند و پیدا کردن تور ارزان تایلند کمی سخت می شود. اگر حوصله شلوغی را ندارید می‌توانید در ماه‌های آوریل تا ژوئن، سپتامبر و اکتبر به تایلند سفر کنید؛ به علاوه قیمت هتل‌ها در این ماه‌ها نسبت به ماه‌های دیگر پایین‌تر است و می توانید از مزیت تور تایلند ارزان هم بهره ببرید. بهترین زمان برای سفر و بازدید از دریای آندامان / پوکت / کرابی / خاولک ماه نوامبر تا مه است؛ و بهترین زمان برای سفر به ساحل خلیجی / ساموئی / فنگان / کائوتائو  ماههای آوریل تا اکتبر است. سفر به این مکانها در غیر از این ماه‌ها می‌تواند شما را با خطر باران شدید مواجه کند!

قیمت تور تایلند و تور پاتایا

قیمت تور تایلند به عوامل گوناگونی از جمله رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی ، بلیط هواپیما ، نوع خدماتی که ارائه میشود،  ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت ،بیمه مسافرتی ،تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی ،گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و ... بستگی دارد. تور تایلند می تواند شامل تور بانکوک ، تور پاتایا و تور پوکت باشد. شما می توانید از طریق وب سایت رها تور تور تایلند ارزان قیمت را تجربه کنید.

 


[ چهار شنبه 27 فروردين 1399 ] [ 17:20 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

چه زمانی برای سفر به تایلند مناسب است ؟

تصمیم گیری برای رفتن به مقصد تایلند به دو چیز بستگی دارد: آنچه می خواهید انجام دهید و چه زمانی می خواهید بروید. مناطق مختلف کشور تایلند ، از شمال تا جنوب ، مجموعه ای از مناظر ، فعالیت ها و تجربیات را در اختیار بازدید کنندگان تور تایلند قرار می دهد. در این راهنمای مسافرتی در مورد بهترین مکانهای بازدید از تایلند ، ما از مکانهای مختلف این کشور ، از غواصی در کلاسهای جهانی گرفته تا چرخیدن در جشنواره های سرزنده ، لذت می بریم. پس از تصمیم گیری ، باید بهترین زمان بازدید از تایلند را بررسی کنید .

بانکوک

برخورد سنت و مدرنیته در تور بانکوک شدیدتر است  ، که تقریباً اولین توقف در هر برنامه سفر را تشکیل می دهد. در هسته تاریخی آن ، معابد پر زرق و برق ، بازارهای طناب کشی و استقبال شدید از کاخ بزرگ قرن هجدهم پیدا خواهید  کرد . جنگل های مرکز شهر از آسمان خراش ها پناهگاه های بسیار زیبایی درهتل بوتیک های دکوراسیون و برخی از کافه ها و کلوپ های بارز است.بیشتر مسافران به منطقه Banglamphu می روند ، جایی که اگر دقت نکنید می توانید تمام روز به تماشای دی وی دی بپردازید و هنگامی که پول ندارید کفش خود را بفروشید. این منطقه از داشتن انحصار محل اقامت بانکوک فاصله زیادی ندارد ، اما این مزیت را دارد که فقط یک پیاده روی کوتاه از جاهای دیدنی در منطقه Ratanakosin داشته باشید: اشتیاق خیره کننده کاخ بزرگ و وات Phra Kaeo ، پر جنب و جوش و با شکوه وات Pho و موزه ملی را می بینید.هنگامی که این ملزومات فرهنگی دیده شد ، می توانید از نظر کلی جاهای دیدنی کمتر ، از جمله وات Benjamabophit ("معبد مرمر") ، به ویژه در زمان جشنواره ، و خانه جیم تامپسون ، یک موزه شخصی کوچک با طراحی تایلند را انتخاب کنید.قدم زدن خوب در غرفه های ماساژ در میان معماری تاریخی ، کالئیدوسکوپی وات Pho یکی از تجربیات بی نظیر بانکوک است.غذای "خوشمزه" هرگز در بانکوک دور نیست ، خواه از آن ماهیانی سرخ شده با یک سالاد انبه تند ، کنجاله سبز گوشت گاو ، یا انبه با برنج چسبناک و شیر نارگیل باشد.

چیانگ مای

اگر تعجب می کنید که در ارتفاعات شمالی تایلند از کجا بازدید کنید ، پس با چیانگ مای شروع کنید  . این شهر هم یک شهر تاریخی جذاب و هم یک مرکز فرهنگی پر جنب و جوش است و دارای یک سنت قوی از هنر ، صنایع دستی و جشنواره است. از مدیتیشن گرفته تا کلاس های آشپزی تایلندی - در حالی که جذابیت چشمگیر منطقه اطراف ، چشم اندازی برای سفر در روستاهایی است که با جمعیتی کاملاً ترکیبی از اقوام قبیله ای زندگی می کنند.از فعالیت ها و دوره های زیادی در فضای باز و همچنین چشمه های آب گرم و ماساژ می توان در  Pai ، ایستگاه تپه ای شگفت آور جهان و سرگرمی برای مسافران ، در چهار ساعت شمال غربی چیانگ مای لذت برد.بسیاری از جشنواره های رنگارنگ بازدیدکنندگان زیادی را نیز در اینجا به خود جلب می کنند: Chiang Mai یکی از مکان های محبوب تایلند برای دیدن در سال نو تایلند - Songkhran - در اواسط ماه آوریل ، و جشن گرفتن Loy Krathong در ماه کامل در ماه نوامبر ، هنگامی که هزاران نفر هستند. شمع ها در قایق های برگ نیلوفر آبی در پایین رودخانه پینگ شناور می شوند.فراتر از محدوده شهر ، می توان تعدادی سفر روزانه دیگر ، مانند معابد باستانی لمپون را انجام داد - و البته ، چیانگ مای مرکز اصلی پیاده روی قبیله های تپه ای و همچنین انواع دیگر فضای باز است.

مجمع الجزایر سامویی

سامویی انتخاب ساحل در جنوب تایلند است ، جایی که مجمع الجزایر ساموئی در  ساحل خلیج به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای رفتن در تایلند قرار دارد. کو سامویی  خود دارای بیشترین سواحل شن های سفید است و بیشترین تنوع محل اقامت و امکانات را برای استفاده در کنار آنها دارد.دورترین جزیره ، کوه سنگی  کو تائو ، به عنوان بزرگترین مرکز آموزش غواصی جنوب شرقی آسیا در حال افزایش است. Nakhon Si Thammarat ، پایتخت فرهنگی جنوب ، که در زیر جزایر واقع شده است ، بسیار مناسب است که از مسیرهای اصلی تا مرکز شبه جزیره فاصله خوبی داشته باشد - این یک شهر پیشرفته از معابد بزرگ قدیمی ، غذاهای خوشمزه و صنایع دستی خاص است. فعالیت در مجمع الجزایر سامویی شامل شیرجه زدن و سفر با قایق است.سامویی بیش از دهها شرکت غواصی دارد که در طول سال سفرهایی را برای غواصان و اسنکرولرها و دوره های مختلف ارائه می دهد

دهکده فیل ها

شهر پاتایا واقع در کشور تایلند، یکی از مقاصد گردشگری مهم می باشد. سالانه گردشگران بسیاری از سر تا سر دنیا برای بازدید و تفریح به این شهر سفر می کنند. یکی از جاذبه های تفریحی این شهر دهکده فیل ها می باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی دهکده فیل ها بپردازیم.

این دهکده در سال 1973 برای نگهداری از فیل های بیمار و فیل های پیر که دیگر توانایی کار کردن را نداشته اند، در شهر پاتایا ساخته شد. در ابتدا هدف این مجموعه نگهداری از این حیوانات بود اما با گذشت زمان و معروفیت این مکان در بین گردشگران به یکی از جاذبه های تفریحی این شهر تبدیل شد. گردشگران می توانند در این دهکده سوار فیل ها شوند و در محدوده این دهکده حدود 1 ساعت به گردش درون طبیعیت بکر و جنگل های آن بپردازید. همچنین امکان خرید بلیط برای تماشای نمایش فیل ها، فوتبال فیل ها، حمام فیلم ها و چندین نمایش دیگر در دهکده فیل ها وجود دارد . درآمد بدست آمده از این مکان صرف نگهداری این حیوانات می شود. گردشگران می توانند با فیل ها عکس یادگاری بگیرند.

گردشگران تور پاتایا می توانند در دهکده فیل ها ATV اجاره کنند و یا در رودخانه موجود در این دهکده سوار قایق شوند. ساعت کار این دهکده از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر می باشد. همچنین میوه ها و خوراکی های خوش مزه محلی برای پذیرایی از گردشگران وجود دارد. در شهر پاتایا موتور سوارانی برای رساندن گردشگران به این دهکده حضور دارند. هزینه ورودی این دهکده برای بزرگسالان 1350 بات و برای کودکان 1200 بات می باشد. گردشگران تور تایلند که به زندگی فیل ها علاقمند هستند حتما برای بازدید از فیل ها به این دهکده مراجعه کنند.

آدرس دهکده فیل ها:  48/120 Moo7 Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand


[ چهار شنبه 27 فروردين 1399 ] [ 17:11 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

توصیه‌هایی برای خرید سوغاتی در هند

تور هند یک سفر عالی برای دوستداران خرید است. کالاهای ارزان به وفور یافت می‌شوند اما باید حواستان به کیفیت و اصالت محصولات باشد. اگر می‌خواهید برای کالای گران‌قیمتی پول خرج کنید، بهتر است با دقت این کار را انجام دهید، به خصوص برای چیزهایی مانند جواهرات و سنگ‌های قیمتی. در ضمن توصیه می‌کنیم برای خرید سوغاتی به جای فروشگاه‌های بزرگ به سراغ فروشنده‌های مستقل و کوچک بروید، تا از هنرمندان و کارگران محلی حمایت کنید.

خرید لباس در تور هند می‌تواند یک ماجراجویی جالب باشد. چه در یک بازار محلی کوچک خرید کنید، چه در یک فروشگاه شیک چند بخشی، شما می‌توانید در همانجا و به رایگان تغییرات مورد نظرتان را روی لباس انجام دهید. لباس‌ها هم آن قدر ارزان هستند که برای متوقف کردن خودتان از خرید بیشتر، با چالش بزرگی روبه‌رو خواهید بود. برای این که یک سوغاتی واقعی از این سفر بیاورید ساری بخرید. بسیاری از فروشگاه‌ها تخصصشان در ساری است و آنها را در طرح‌ها و رنگ‌های تقریبا بی‌شمار ارائه می‌دهند. برای زیر و رو کردن گزینه‌هایتان یک بعدازظهر کامل را کنار بگذارید؛ به همین دلیل است که در این فروشگاه‌ها چای یا نوشابه سرو می‌کنند. تنها دیدن طرح‌ها می‌تواند ساعات‌ها زمان ببرد. FabIndia یک فروشگاه خوب پوشاک است که در بیشتر شهرهای بزرگ شعبه دارد.

گاندی از مردمش خواست که لباس‌های تولید خارجی خود را بسوزانند و با پوشیدن کهدی از روستاییان حمایت کنند. فروشگاه‌های کهدی حالا انواع مختلف محصولات دست‌ساز را ارائه می‌دهند و در تمام کشور وجود دارند، البته پیام به همان شکل باقی مانده است: حمایت از صنایع محلی و پارچه‌ای که به هندی‌ها یک لباس ملی ارائه می‌دهد. به خاطر بزرگی این صنعت، پارچه‌ها در اینجا فوق‌العاده ارزان هستند و شما می‌توانید در تور هند علاوه بر پارچه‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، ابریشم‌های دستباف، دیوارکوب‌ها، روسری‌ها و قلاب‌دوزی‌ها را هم پیدا کنید.

کاخ شهر هند

کاخ شهر هند یک بنای شاخص و مهم در کشور هند است که خود شامل 2 کاخ چاندرا محل و مبارک محل می باشد و شامل ساختمان ها و باغ ها و حیاط هایی می باشد که قدمت هر یک به زمان های مختلف بر می گردد. یک قصر بسیار زیبا و بزرگ در دل کاخ شهر هند قرار دارد که بخش مهم آن را تشکیل می دهد. کاخ شهر هند دارای قسمت های متنوعی است که در این بخش به شرح آن ها می پردازیم.

پیتام نیواس چوک و چاندرا محل: این مکان در قسمت حیاط داخلی کاخ قرار دارد که در آن 4 دروازه مجلل وجود دارد که نظر گردشگران تور جیپور را به خود جلب می کند. هر یک از این دروازه ها نمایانگر یک فصل هستند.

مبارک محل: مبارک محل یا قصر خوش آمد گویی یکی از بخش های کاخ شهر هند است که معماری آن ترکیبی از معماری اسلامی و اروپایی و راجپوت است و در قرن 19 ساخته شده است. امروزه این قسمت به یک موزه تبدیل گشته که مجموعه ای از لباس های سلطتنی را به معرض نمایش گذاشته است و گردشگران تور هند می توانند از آن بازدید کنند.

گالری هنر دیوان ام: در محل دیوان ام یا تالار دیدارهای عمومی یک گالری هنری قرار دارد که دست نوشته ها و متون مقدس هندو را شامل می شود.

اسلحه خانه: اسلحه خانه یا کاخ ماهارانی یکی از بی نظیرترین کلکسیون های اسلحه می باشد که در آن اقلام تشریفاتی بسیار زیبا منبت کاری و حکاکی شده است.

دیوان خاص: مابین گالری هنری دیوان ام و اسلحه خانه، یک حیاط بسیار بزرگ وجود دارد که " Sarvatobhadra" نامیده می شود. در مرکز این حیاط یک گالری وجود دارد که به سنگ های مرمر سفید و صورتی مزین شده و به دیوان خاص معروف گشته است. در این دیوان 2 کشتی نقره ای رنگ عظیم الجثه وجود دارد که ارتفاع هر یک حدود 6 متر می باشد و تعداد زیادی از گردشگران تور جیپور با آن عکس یادگاری می گیرند. در این مکان ماهاراجا با وزرای اقتصادی خود رایزنی می کرد.


[ چهار شنبه 27 فروردين 1399 ] [ 17:4 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

مراحل و روش های طراحی سایت

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.

[ جمعه 15 فروردين 1399 ] [ 17:8 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

روش لینک بیلدینگ و یا لینک سازی در سال 2020

بک لینک چیست؟
 
به لینک سایت شما در هرجای دیگر دنیای وب بک لینک می گویند. یکی از فاکتورهای تشخیص محبوبیت و اعتبار صفحات توسط گوگل نقشه لینک های کل دنیای عظیم وب است. هرچه وبسایتی لینک های بیشتری داشته باشد و کاربران بیشتری از طریق پخش لینک ها به سایت آنها وارد شوند گوگل متوجه اهمیت و اعتبار آن صفحه می گردد.
 
اما احتمالا شما هم بک لینک را به معنای دیگری بشناسید، لینک های تکرار شده در تمام صفحات یک سایت که معمولا در کادری تحت عنوان "تبلیغات متنی"، "لینک های مفید" یا "بک لینک" منتشر می شوند. این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی بهمراه می آورند.
 

در تعریفی ساده به فرایند ساخت لینک لینک بیلدینگ یا لینک سازی گفته می شود. لینک بیلدینک یک فرآیندی است که سایت های دیگر به وب سایت شما لینک می دهند و به کاربران کمک می کنند تا بین صفحات موجود در اینترنت جابجا شوند. موتورهای جستجو از لینک ها برای کراول کردن صفحات وب استفاده می کنند، این موتورها معمولا لینک بین صفحات منفرد موجود در وب سایت شما را کراول می کنند، علاوه بر این موتورها لینک های بین سایت های موجود در اینترنت را کراول می کنند تکنیک های زیادی برای لینک بیلدینگ وجود دارد اما باید بدانید که ساخت لینک و لینک سازی یکی از سخت ترین قسمت های کار است. بسیاری از سئوکاران بیشتر وقت خود را صرف انجام این کار می کنند. به همین دلیل اگر بتوانید بر هنر لینک سازی با کیفیت تسلط پیدا کنید می توانید از سایر رقبای خود پیشی بگیرید.

 
ایجاد صفحات راه حل برای لینک بیلدینگ
 
استراتزی ساخت لینک در سال ۲۰۱۹ بیشترین اهمیت را به خود اختصاص داده است، شما باید مشکلاتی که نیاز به راه حل دارند را شناسایی کنید و بعد با ایجاد محتوا این مشکلات را حل کنید، این روند می تواند قلب استراتژی ساخت لینک را ایجاد کند. برخی معتقدند که ایجاد لینک به صفحات محصول می تواند مشکل باشد، این درست است و به همین دلیل است که ساخت بک لینک به صفحات راه حل یک استراتژی سودمند است. به طور کلی من معتقدم که افراد کمتری وبلاگ می خوانند. فرم های دیگر توزیع محتوا که در گوشی های هوشمند به خوبی ظاهر می شوند می توانند جایگزینی برای وبلاگ ها باشند. بیشتر محتواها در سایت هایی مانند اینستاگرام، یوتیوب و غیره طرفداران بیشتری دارند. شما باید متوجه شوید که مخاطبانتان کجا هستند بعد با مطالب خود که مشکلاتتان را حل می کند در آنجا ظاهر شوید. محتوای خود را به گونه ای ایجاد که که متناسب با موقعیت مکانی مخاطبان شما باشند.
 
به سایتی که از آن لینک می گیرند تبدیل شوید
 
از نظر نوع لینک، از چه نوع سایتی استفاده می کنید؟در یکی از سوالات سئو که در مورد ایجاد لینک بود یکی از کاربران سایت از من پرسید و از من کمک خواست. وی گفت به لینک هایی از انجمن های مربوط به کسب و کار خود نیاز دارد. اما همه انجمن ها می خواستند که برای او تبلیغات فروش بگذارند که کارایی محدودی داشت. من به او کمک کردم تا انجمن خود را ایجاد کند. در طی یکسال، انجمن او برای مهمترین عبارات در رتبه بندی خوبی از جستجو قرار گرفت. از همه مهمتر سایت او در میان مشتریان مشهور شد. شرکت او به صورت نمایی رشد کرد و خود او به سایتی تبدیل شد که به دیگران بک لینک می فروخت !
 
در نهایت میتوان گفت باز هم شاهد یکی از مقالات مفید در زمینه بک لینک از تیم سئو روز بودیم شما میتوانید برای مطالعه مقالات بیشتر به سایت سئو روزمراجعه کنید البته لازم به ذکر است که این تیم هم برای شما آموزش های رایگان قرار خواهند داد و هم میتوانید سفارش خرید بک لینک را ثبت کنید و کار وب سایت خود را به آنها بسپارید.

[ جمعه 15 فروردين 1399 ] [ 17:8 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 

[ جمعه 15 فروردين 1399 ] [ 17:8 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

مدت دوره پزشکی در روسیه و مدارک لازم برای آن

برنامه های پزشکی و مدت دوره پزشکی در روسیه

 
یکی از سوال های مهم این است که پزشکی در روسیه چند سال طول می کشد؟
 
جواب این سوال را موسسه حقوقی نادیا برای ما گرد آوری کرده است و ما نیز برای افزایش اطلاعات شما در این مورد این مطلب را ایجاد کردیم تا دانشجویان عزیز از آن نهایت استفاده را ببرند و البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر سوال دیگری در این مورد داشتید میتوانید به سایت موسسه حقوقی نادیا مراجعه کنید و از مشاوران و متخصصان این گروه راهنمایی های لازم را برای تحصیل پزشکی در روسیه دریافت نمایید.
در دانشگاه های روسیه برای گرفتن مدرک دکترای پزشکی و پزشکی عمومی، دندانپزشکی بسته به زبان آموزش ،حدود 6-7 سال زمان لازم است.
دوره های پزشکی در هر دو زبان انگلیسی و روسی به دانش آموز ارائه می شود.
یک دوره پزشکی که در کلاسهای روسی تدریس می شود، برای تکمیل 7 سال زمان می برد.
برای دانشجویان بین المللی آموزش زبان روسی یک دوره ی ابتدایی یک ساله نیز  طول می کشد.
برای زبان انگلیسی 6 سال زمان می برد.
 
مدارک لازم برای پزشکی در روسیه
 
برای ویزای دانشجویی: پس از دریافت “نامه دعوت به تحصیل” از وزارت مهاجرت فدراسیون روسیه، دانش آموزان باید به سفارت / کنسولگری  روسیه در کشور خود برای درخواست ویزای دانشجویی مراجعه کنند.
 
اسناد زیر لازم است:
 
پاسپورت معتبر.
فرم درخواست ویزا به طور کامل تکمیل و امضا شده.
دو عکس پاسپورت اندازه یک عکس 35 میلیمتر × 45 میلیمتر با پس زمینه سفید.
نامه پشتیبانی از ویزا از دانشگاه یا کالج و کپی نامه پذیرش از دانشگاه یا کالج.
گواهی ایدز (آزمایش اچ آی وی).
 
مزایای تحصیل پزشکی در روسیه
 
تحصیل پزشکی در روسیه، ارزان تر از اروپا و ایالات متحده آمریکا است؛
دانشگاه ها در سرتاسر کشور قرار دارند، شما می توانید دانشگاهی را انتخاب کنید که به کشور شما نزدیک تر است.
تمام حوزه های پزشکی ارائه می شوند، از پزشکی عمومی گرفته تا جراحی، رادیولوژی و غیره؛
اگر علاقه مند به کار علمی هستید و قصد دارید که پایان نامه بنویسید، می توانید یکی از دوره های تحصیلات تکمیلی را انتخاب کنید و یا به تحصیل در دانشگاه خود ادامه دهید.

[ جمعه 15 فروردين 1399 ] [ 17:7 ] [ Raha_Tours ]
[ ]

اشتباهات رایج در استفاده از صندلی ماشین کودک

استفاده از صندلی کودک در خودرو و محدود نمودن کودک در خودرو به منظور کاهش صدمات ناشی از تصادفات و حفظ ایمنی کودکان در بسیاری از کشورهای جهان در حال اجرا می باشد. آمارها حاکی از آن میباشند که چیزی در حدود 8 درصد از تلفات کودکان در تصادفات ناشی از عدم ایمنی کافی و آسیب جدی به سر نوزادان و کودکان می باشد خوشبختانه در کشور ما هم طرحی در مجلس درحال پیگیری می باشد که استفاده از صندلی ماشین کودک را برای خودروها اجباری میسازد.

 
ما در ادامه قصد داریم به دو اشتباه رایج در استفاده از صندلی ماشین کودک بپردازیم که باید به آن دقت کرد و اینکه شما میتوانید برای مشاهده مدل های مختلف از صندلی ماشین کودک به سایت نی نی مود نیز مراجعه کنید تا از برند های مختلف و ویژگی ها و آپشن های مختلف آنها بهره مند شوید و در صورت نیاز به سفارش محصول مورد نظر خود بپردازید.
 
 
اشتباهات رایج در استفاده از صندلی ماشین کودک : 
از صندلی تقویت کننده استفاده نکنید:
 
تست:هر کودک بین 40 تا 80 پوند 4'9" نیاز به نشستن در یک صندلی تقویت کننده دارند، که او را بلند تر کند تا کمربند ایمنی خودرو را به درستی ببندد. (و هیچ کودکی زیر 13 سال نباید در صندلی جلو بنشیند.)
 
خطر:یک کمربند ایمنی برای افراد بالغ که توسط شما استفاده می شود، کودک را به درستی محکم نمی کند، زیرا از مناطق نادرستی از بدنش عبور می کند: بالای شکمش، بالای شانه اش - و گاهی حتی از گردن.
 
کودکان اغلب کمربندی که از شانه شان رد شده را حرکت می دهند، زیرا برایشان ناراحت کننده است. در یک تصادف، کودکانی که برای بستن کمربند خیلی کوچک هستند، می توانند آسیب عصبی درونی داخلی یا آسیب های سر و ستون فقرات ببینند و حتی می تواند باعث مرگ آنها شود.
 
استفاده از صندلی هایی که توسط شرکت برای مشکلشان فراخوانده شدند:
 
تست صندلی:طی پنج سال گذشته، میلیون ها صندلی ایمنی فراخوانده شده اند، اما بسیاری از آنها تعمیر و یا جایگزین نشده اند.
 
قبل از خرید، لیست صندلی های فراخوانده شده را چک کنید. شما باید نام مدل، شماره مدل و تاریخ تولید صندلی را بدانید.
 
خطر:فراخوانی صندلی های ماشین به دلایل متعددی ،رخ می دهد، مانند کابین اتومبیل و صندلی های قابل اشتعال که می توان از خرید آنها جلوگیری کرد. این در حالی است که برخی از صندلی های فراخوانده شده، خطر زیادی برای کودکان ندارد. یک دستگیره معیوب می تواند به راحتی منجر به فاجعه شود.

[ جمعه 15 فروردين 1399 ] [ 17:7 ] [ Raha_Tours ]
[ ]