اطلاعات کلی در مورد کشور تایلند

اطلاعات کلی در مورد کشور تایلند

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند (نام قبلی سیام) کشوری در جنوب شرقی آسیا (۱۵ درجه شمالی و ۱۰۰ درجه شرقی - نیمکره شمالی) واقع شده است. این کشور با میانمار (برمه) از سمت شمال غربی، لائوس از شمال شرقی، کامبوج از جنوب شرقی و مالزی از جنوب هم مرز است.  مساحت کشور تایلند برابر با ۵۱۳ هزار کیلومتر مربع است حدود ۶۴ میلیون نفر را در خود جای داده‌است. پایتخت تایلند شهر بانکوک است که در واقع پرجمعیت‌ترین شهر این کشور نیز محسوب می‌شود.

تقسیمات و  شهرهای مهم کشور:

تایلند کشوری با نظام پادشاهی است که ۷۶ استان را در خود جای داده است. بانکوک پایتخت این کشور دارای جمعیتی برابر با  5,692,284 نفر است. مهمترین شهرهای تایلند عبارتند از: بانکوک، پاتایا، کرابی، پوکت و چیانگ مای، ناخون راتچاسیما، ساموت پراکان، خن کائن و نونتابوری.

بهترین زمان سفر به تایلند:

بهترین زمان برای سفر به تایلند بین نوامبر و مارس است، زمانی که آب و هوا در تایلند در حد معتدل خود قرار دارد و می‌توانید از ساحل بهترین استفاده را ببرید (اگر چه بهترین زمان برای بازدید از کوساموی بین ماه‌های ژوئن تا سپتامبر است). نوامبر تا مارس، دور اصلی جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای در تایلند است. اوج سفرهای توریستی بین ماه‌های نوامبر تا اواخر ماه مارس است و ماه‌های آگوست و جولای نیز در واقع موج دوم سفرهای گردشگری محسوب می‌شوند. در این زمان قیمت تورها افزایش میابند و پیدا کردن تور ارزان تایلند کمی سخت می شود. اگر حوصله شلوغی را ندارید می‌توانید در ماه‌های آوریل تا ژوئن، سپتامبر و اکتبر به تایلند سفر کنید؛ به علاوه قیمت هتل‌ها در این ماه‌ها نسبت به ماه‌های دیگر پایین‌تر است و می توانید از مزیت تور تایلند ارزان هم بهره ببرید. بهترین زمان برای سفر و بازدید از دریای آندامان / پوکت / کرابی / خاولک ماه نوامبر تا مه است؛ و بهترین زمان برای سفر به ساحل خلیجی / ساموئی / فنگان / کائوتائو  ماههای آوریل تا اکتبر است. سفر به این مکانها در غیر از این ماه‌ها می‌تواند شما را با خطر باران شدید مواجه کند!

قیمت تور تایلند و تور پاتایا

قیمت تور تایلند به عوامل گوناگونی از جمله رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی ، بلیط هواپیما ، نوع خدماتی که ارائه میشود،  ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت ،بیمه مسافرتی ،تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی ،گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و ... بستگی دارد. تور تایلند می تواند شامل تور بانکوک ، تور پاتایا و تور پوکت باشد. شما می توانید از طریق وب سایت رها تور تور تایلند ارزان قیمت را تجربه کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 27 فروردين 1399 ] [ 17:20 ] [ Raha_Tours ]
[ ]