توصیه‌هایی برای خرید سوغاتی در هند

توصیه‌هایی برای خرید سوغاتی در هند

تور هند یک سفر عالی برای دوستداران خرید است. کالاهای ارزان به وفور یافت می‌شوند اما باید حواستان به کیفیت و اصالت محصولات باشد. اگر می‌خواهید برای کالای گران‌قیمتی پول خرج کنید، بهتر است با دقت این کار را انجام دهید، به خصوص برای چیزهایی مانند جواهرات و سنگ‌های قیمتی. در ضمن توصیه می‌کنیم برای خرید سوغاتی به جای فروشگاه‌های بزرگ به سراغ فروشنده‌های مستقل و کوچک بروید، تا از هنرمندان و کارگران محلی حمایت کنید.

خرید لباس در تور هند می‌تواند یک ماجراجویی جالب باشد. چه در یک بازار محلی کوچک خرید کنید، چه در یک فروشگاه شیک چند بخشی، شما می‌توانید در همانجا و به رایگان تغییرات مورد نظرتان را روی لباس انجام دهید. لباس‌ها هم آن قدر ارزان هستند که برای متوقف کردن خودتان از خرید بیشتر، با چالش بزرگی روبه‌رو خواهید بود. برای این که یک سوغاتی واقعی از این سفر بیاورید ساری بخرید. بسیاری از فروشگاه‌ها تخصصشان در ساری است و آنها را در طرح‌ها و رنگ‌های تقریبا بی‌شمار ارائه می‌دهند. برای زیر و رو کردن گزینه‌هایتان یک بعدازظهر کامل را کنار بگذارید؛ به همین دلیل است که در این فروشگاه‌ها چای یا نوشابه سرو می‌کنند. تنها دیدن طرح‌ها می‌تواند ساعات‌ها زمان ببرد. FabIndia یک فروشگاه خوب پوشاک است که در بیشتر شهرهای بزرگ شعبه دارد.

گاندی از مردمش خواست که لباس‌های تولید خارجی خود را بسوزانند و با پوشیدن کهدی از روستاییان حمایت کنند. فروشگاه‌های کهدی حالا انواع مختلف محصولات دست‌ساز را ارائه می‌دهند و در تمام کشور وجود دارند، البته پیام به همان شکل باقی مانده است: حمایت از صنایع محلی و پارچه‌ای که به هندی‌ها یک لباس ملی ارائه می‌دهد. به خاطر بزرگی این صنعت، پارچه‌ها در اینجا فوق‌العاده ارزان هستند و شما می‌توانید در تور هند علاوه بر پارچه‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، ابریشم‌های دستباف، دیوارکوب‌ها، روسری‌ها و قلاب‌دوزی‌ها را هم پیدا کنید.

کاخ شهر هند

کاخ شهر هند یک بنای شاخص و مهم در کشور هند است که خود شامل 2 کاخ چاندرا محل و مبارک محل می باشد و شامل ساختمان ها و باغ ها و حیاط هایی می باشد که قدمت هر یک به زمان های مختلف بر می گردد. یک قصر بسیار زیبا و بزرگ در دل کاخ شهر هند قرار دارد که بخش مهم آن را تشکیل می دهد. کاخ شهر هند دارای قسمت های متنوعی است که در این بخش به شرح آن ها می پردازیم.

پیتام نیواس چوک و چاندرا محل: این مکان در قسمت حیاط داخلی کاخ قرار دارد که در آن 4 دروازه مجلل وجود دارد که نظر گردشگران تور جیپور را به خود جلب می کند. هر یک از این دروازه ها نمایانگر یک فصل هستند.

مبارک محل: مبارک محل یا قصر خوش آمد گویی یکی از بخش های کاخ شهر هند است که معماری آن ترکیبی از معماری اسلامی و اروپایی و راجپوت است و در قرن 19 ساخته شده است. امروزه این قسمت به یک موزه تبدیل گشته که مجموعه ای از لباس های سلطتنی را به معرض نمایش گذاشته است و گردشگران تور هند می توانند از آن بازدید کنند.

گالری هنر دیوان ام: در محل دیوان ام یا تالار دیدارهای عمومی یک گالری هنری قرار دارد که دست نوشته ها و متون مقدس هندو را شامل می شود.

اسلحه خانه: اسلحه خانه یا کاخ ماهارانی یکی از بی نظیرترین کلکسیون های اسلحه می باشد که در آن اقلام تشریفاتی بسیار زیبا منبت کاری و حکاکی شده است.

دیوان خاص: مابین گالری هنری دیوان ام و اسلحه خانه، یک حیاط بسیار بزرگ وجود دارد که " Sarvatobhadra" نامیده می شود. در مرکز این حیاط یک گالری وجود دارد که به سنگ های مرمر سفید و صورتی مزین شده و به دیوان خاص معروف گشته است. در این دیوان 2 کشتی نقره ای رنگ عظیم الجثه وجود دارد که ارتفاع هر یک حدود 6 متر می باشد و تعداد زیادی از گردشگران تور جیپور با آن عکس یادگاری می گیرند. در این مکان ماهاراجا با وزرای اقتصادی خود رایزنی می کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 27 فروردين 1399 ] [ 17:4 ] [ Raha_Tours ]
[ ]